Met een nieuw en uitgebreid fashion aanbod wil schoenenwinkel Torfs vrouwen op een frisse, pittige manier in de kijker plaatsen. Een pitch moest uitwijzen welk bureau de beste match vormt om deze campagne extra kleur te geven. De creatieve ‘kapstok’ van Hannibal – Fashionated – zat Torfs meteen als gegoten. Met ‘fashionated’ zetten Torfs en Hannibal de spots op sterke vrouwen.
Fashionated is gefascineerd zijn door mooie schoenen en de perfecte outfit. Fashion geeft zelfvertrouwen, the power to shine. Met de introductie van de bekende styliste Farah El-Bastani beschikt Torfs meteen ook over een topper als fashion expert.
Met deze campagne halen Torfs en Hannibal alles uit de kast. Fashionated krijgt in april alle visibiliteit, zowel in-store als online. En zowel op televisie als op radio. Ready to get fashionated? Check www.torfs.be.
Credits
Klant: Schoenen Torfs
Agency: Hannibal
Fotografie: Noortje Palmers en Senne Van der Ven
Styling: Farah El Bastani
Videografie: Snackbytes
Audio: Sonhouse