Torfs is fashionated by Hannibal
Met een nieuw en uitgebreid fashion aanbod wil schoenenwinkel Torfs vrouwen op een frisse, pittige manier in de kijker plaatsen. Een pitch moest uitwijzen welk bureau de beste match vormt om deze campagne extra kleur te geven. De creatieve ‘kapstok’ van Hannibal – Fashionated – zat Torfs meteen als gegoten. Met ‘fashionated’ zetten Torfs en Hannibal de spots op sterke vrouwen.
Fashionated is gefascineerd zijn door mooie schoenen en de perfecte outfit. Fashion geeft zelfvertrouwen, the power to shine. Met de introductie van de bekende styliste Farah El-Bastani beschikt Torfs meteen ook over een topper als fashion expert.
Met deze campagne halen Torfs en Hannibal alles uit de kast. Fashionated krijgt in april alle visibiliteit, zowel in-store als online. En zowel op televisie als op radio. Ready to get fashionated? Check www.torfs.be.
Credits
Klant: Schoenen Torfs
Agency: Hannibal
Fotografie: Noortje Palmers en Senne Van der Ven
Styling: Farah El Bastani
Videografie: Snackbytes
Audio: Sonhouse
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]