Dat het familiebedrijf Schoenen Torfs het Foertdagske introduceerde bij zijn medewerkers en de maatschappij, is bij de meeste mensen niet onopgemerkt voorbijgegaan. Een Foertdagske is een dag waarop je met niemand rekening moet houden, behalve met jezelf. Zo’n dag kregen alle Torfs medewerkers cadeau. Ondertussen komt het fenomeen verder tot leven in de vorm van een FOERT-collectie. Voor zij die graag eens ‘Foert!’ zeggen en zich hier niet voor schamen.
Maar... tegen het klimaat zegt Torfs géén foert! De truien zijn allemaal gemaakt uit biologisch katoen en voor elke trui die verkocht wordt, plant Schoenen Torfs 1 m² bos aan in samenwerking met Natuurpunt. Met haar project ‘Bos voor Iedereen’ investeert Natuurpunt in meer bos in Vlaanderen en gaat ze bovendien de strijd aan tegen de klimaatopwarming. Het massaal investeren in nieuwe bossen zorgt namelijk voor meer natuur om van te genieten, het opslaan van CO2, het milderen van de temperatuurstijging en het zuiveren van de lucht.
De truien vormen een exclusieve collectie, maar Torfs zal het komende jaar meerdere keren zo’n FOERT-collectie uitbrengen. Ook hier gaat een deel van de opbrengst naar Natuurpunt. De sweaters en hoodies zijn te koop in alle grote Torfs-winkels die buiten de stadscentra liggen en op torfs.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]