Driemaal versterking bij Targetspot

News / People

AudioValley, een internationale specialist in digitale-audio-oplossingen voor de B2B-sector, versterkt het team van Targetspot met een chief operating officer (COO) en twee gerenommeerde managers.

Het eerste halfjaar van 2020 werd niet enkel gekenmerkt door het goed standhouden van de activiteit, maar ook door heel wat positieve ontwikkelingen die de groei zullen ondersteunen zodra de toestand weer helemaal normaal is na de gezondheids- en economische Covid-19 crisis. Door de commerciële successen en de samenwerkingen met Radio France, Tune In, Sonos en Stingray van de voorbije maanden en het herstel van de markt sinds juli 2020 bevestigt de groep opnieuw haar vertrouwen in haar vermogen om haar traject van prestaties opnieuw duurzaam voort te zetten.

Als COO zal Mario Cabanas de processen en structuren van het bedrijf optimaliseren om de winstgevendheid te verhogen en toekomstige uitdagingen aan te gaan in het kader van de duurzame groei van de groep. Eerder was hij als product marketing manager bij Base (voorheen Tele2) verantwoordelijk voor de ontwikkeling en lancering van de volledige Mobile Telephony portefeuille (prepaid & postpaid) en het eerste gecombineerde pakket ‘Fixed Telephony + Mobile Telephony + ADSL’ op de Belgische markt. Toen het merk onder de naam Base begon te opereren, heeft Cabanas het marketinggedeelte van alle producten opnieuw gepositioneerd. In 2010 is hij aan de slag gegaan bij VOO als manager, waar hij snel uitgroeide tot opeenvolgend head of web/digital, product management director en ten slotte marketing director consumer market.

Olivier Wérion wordt op zijn beurt advertising operations director. Wérion begon zijn carrière bij JCDecaux. Hij heeft zich opgewerkt op de afdeling marketing en sales en volgde de events op de afdeling innovate op. Na deze ervaring heeft hij zijn passie voor reclame kunnen combineren met zijn voorliefde voor technologie binnen S2Media, een gerenommeerd trafficking bureau. Hij verzorgde er de internalisering van de reclameactiviteiten door alle mediabureaus. Voordat hij zich bij Targetspot vervoegde was Havas Media meer dan zes jaar lang de speeltuin voor de nieuwe rekruut, waar hij zijn technische team en hun vaardigheden ontwikkelde om alle adverteerders in staat te stellen hun campagnes nauwkeurig en efficiënt uit te zenden en te meten.

Émilie Dehan is tenslotte benoemd tot marketing & communication director. Zij begon haar carrière bij RTL Belgium in de afdeling diversification, die toen verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van de activiteiten bijkomend aan tv en radio. Daar werkte ze als interactive product coordinator, web content editor en journalist voor het tijdschrift 7 Extra. Vervolgens vervoegde ze zich bij de Ciné Télé Revue groep als journalist voor de lancering van hun nieuwe magazine, voordat ze in 2006 het Warner Music Benelux team versterkte: ze begon als promotion manager en steeg al snel in de gelederen om achtereenvolgens product manager, digital marketeer, head of promo en tenslotte marketing director te worden.