Reizigers en bezoekers van het Centraal Station in Antwerpen kunnen sinds enkele dagen gratis proeven van Triple Karmeliet dankzij een nieuwe actie. In het hart van de prachtige monumentale inkomhal, tilt de Trystore de merkervaring naar een hoger niveau. Met zijn hoogtechnologische LCD-schermen, geïntegreerde koelkasten en trendy design creëert zij een echte merkbeleving. De "consumer-on-the-go" kan de producten niet alleen bewonderen, maar ook ontdekken, proeven, evalueren en zijn ervaring delen. De opzet is om alle zintuigen te prikkelen en te zorgen voor een totaalervaring bij consument.
De campagne loopt tot 6 mei in Antwerpen Centraal en is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Dentsu International, Urban Media en Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]