Totale Brand Experience voor Triple Karmeliet met UrbanMedia

Reizigers en bezoekers van het Centraal Station in Antwerpen kunnen sinds enkele dagen gratis proeven van Triple Karmeliet dankzij een nieuwe actie. In het hart van de prachtige monumentale inkomhal, tilt de Trystore de merkervaring naar een hoger niveau. Met zijn hoogtechnologische LCD-schermen, geïntegreerde koelkasten en trendy design creëert zij een echte merkbeleving. De "consumer-on-the-go" kan de producten niet alleen bewonderen, maar ook ontdekken, proeven, evalueren en zijn ervaring delen. De opzet is om alle zintuigen te prikkelen en te zorgen voor een totaalervaring bij consument.
De campagne loopt tot 6 mei in Antwerpen Centraal en is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Dentsu International, Urban Media en Clear Channel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]