Reizigers en bezoekers van het Centraal Station in Antwerpen kunnen sinds enkele dagen gratis proeven van Triple Karmeliet dankzij een nieuwe actie. In het hart van de prachtige monumentale inkomhal, tilt de Trystore de merkervaring naar een hoger niveau. Met zijn hoogtechnologische LCD-schermen, geïntegreerde koelkasten en trendy design creëert zij een echte merkbeleving. De "consumer-on-the-go" kan de producten niet alleen bewonderen, maar ook ontdekken, proeven, evalueren en zijn ervaring delen. De opzet is om alle zintuigen te prikkelen en te zorgen voor een totaalervaring bij consument.
De campagne loopt tot 6 mei in Antwerpen Centraal en is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Dentsu International, Urban Media en Clear Channel.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]