Reizigers en bezoekers van het Centraal Station in Antwerpen kunnen sinds enkele dagen gratis proeven van Triple Karmeliet dankzij een nieuwe actie. In het hart van de prachtige monumentale inkomhal, tilt de Trystore de merkervaring naar een hoger niveau. Met zijn hoogtechnologische LCD-schermen, geïntegreerde koelkasten en trendy design creëert zij een echte merkbeleving. De "consumer-on-the-go" kan de producten niet alleen bewonderen, maar ook ontdekken, proeven, evalueren en zijn ervaring delen. De opzet is om alle zintuigen te prikkelen en te zorgen voor een totaalervaring bij consument.
De campagne loopt tot 6 mei in Antwerpen Centraal en is het resultaat van een samenwerking tussen AB InBev, Dentsu International, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]