Dankzij Moneygram kun je vanaf nu internationaal geld overschrijven en ontvangen vanuit de winkels van Carrefour Group. De diensten zijn beschikbaar in winkels van Carrefour in Europa(Polen, Roemenië, Spanje, Frankrijk, Italië en België) en in Latijns-Amerika (Brazilië en Argentinië). Touch is aangesteld als hoofdbureau voor de creatie en implementatie van de lanceringcampagnes.
Een kar van Carrefour die op weg is naar een bestemming ergens ter wereld vormt het symbool voor de nieuwe dienst. Het idee werd geproduceerd door Echoecho en gebruikt in film, print, radio en POS-materiaal. Eind 2023 werd de campagne gelanceerd.
Credits
Creative Director : Nicolas Couturier
Art Director : Charly Dheulin
Copywriter : Fabio Cipriano
Account Manager : Stéphanie de Spirlet
Graphic Designer : Ludo Sifeddine, Hélène Vanderbrecht
Production Studio : EchoEcho – Louis Liekens
Director : Jeroen Willekens
Producer : Michiel Knops
Photographer : Johannes Vande Voorde
Styling : Fiona Rombaut
Make Up : Morgane Verhelst
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]