Touch gaat internationaal dankzij Carrefour en Moneygram

Dankzij Moneygram kun je vanaf nu internationaal geld overschrijven en ontvangen vanuit de winkels van Carrefour Group. De diensten zijn beschikbaar in winkels van Carrefour in Europa(Polen, Roemenië, Spanje, Frankrijk, Italië en België) en in Latijns-Amerika (Brazilië en Argentinië). Touch is aangesteld als hoofdbureau voor de creatie en implementatie van de lanceringcampagnes.
Een kar van Carrefour die op weg is naar een bestemming ergens ter wereld vormt het symbool voor de nieuwe dienst. Het idee werd geproduceerd door Echoecho en gebruikt in film, print, radio en POS-materiaal. Eind 2023 werd de campagne gelanceerd.
Credits
Creative Director : Nicolas Couturier
Art Director : Charly Dheulin
Copywriter : Fabio Cipriano
Account Manager : Stéphanie de Spirlet
Graphic Designer : Ludo Sifeddine, Hélène Vanderbrecht
Production Studio : EchoEcho – Louis Liekens
Director : Jeroen Willekens
Producer : Michiel Knops
Photographer : Johannes Vande Voorde
Styling : Fiona Rombaut
Make Up : Morgane Verhelst
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]