Dankzij Moneygram kun je vanaf nu internationaal geld overschrijven en ontvangen vanuit de winkels van Carrefour Group. De diensten zijn beschikbaar in winkels van Carrefour in Europa(Polen, Roemenië, Spanje, Frankrijk, Italië en België) en in Latijns-Amerika (Brazilië en Argentinië). Touch is aangesteld als hoofdbureau voor de creatie en implementatie van de lanceringcampagnes.
Een kar van Carrefour die op weg is naar een bestemming ergens ter wereld vormt het symbool voor de nieuwe dienst. Het idee werd geproduceerd door Echoecho en gebruikt in film, print, radio en POS-materiaal. Eind 2023 werd de campagne gelanceerd.
Credits
Creative Director : Nicolas Couturier
Art Director : Charly Dheulin
Copywriter : Fabio Cipriano
Account Manager : Stéphanie de Spirlet
Graphic Designer : Ludo Sifeddine, Hélène Vanderbrecht
Production Studio : EchoEcho – Louis Liekens
Director : Jeroen Willekens
Producer : Michiel Knops
Photographer : Johannes Vande Voorde
Styling : Fiona Rombaut
Make Up : Morgane Verhelst
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]