Na maanden op een laag pitje te hebben gedraaid wilde sportclub David Lloyd, vlakbij het Zoniënwoud, profiteren van de terugkeer naar de normale gang van zaken om een opvallend evenement te organiseren. Kwestie van de club alle zichtbaarheid te geven en haar bekend te maken bij een zo groot mogelijk publiek. Althans, bij iedereen die warmloopt voor deze ‘resort’ versie van samen sporten.
Communicatiebureau Touch kreeg de opdracht de grote heropening van de prestigieuze club te organiseren en in stijl te vieren. Al snel waren de Touch-teams het erover eens dat de focus moest liggen op het majestueuze zwembad van 20 x 35 meter, dat het hele jaar door wordt verwarmd op 27 graden. Met een poolparty, natuurlijk!
Een poolparty met een eigen hashtag dan nog wel, om het event een nuttige digitale link te geven voor de bekende Belgische influencers die aanwezig waren op 8 juni. Een blij weerzien en een avond die helemaal in het teken stond van hakken, witte sneakers en zonnebrillen, fijne bubbels, cocktails en appetizers van de chef. En vooral honderden foto’s en story’s die op social media gretig geshared werden met #dlpoolparty.
Missie geslaagd voor club en bureau, want na de poolparty kreeg de Instagramaccount van David Lloyd er in één klap 400 volgers bij.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]