Tourism Canarias gebruikt Clear Channel-data voor dynamische DOOH
Tourism Canarias deed een beroep op de flexibiliteit van de digitale inventaris en data van Clear Channel voor een heel toepasselijke campagne. Piekuren, druilerig weer of frequent bezochte locaties: Tourism Canarias speelde met de gegevens van Clear Channel om een wisselend beeld te bieden in haar laatste digitale campagne op een selectie van City Play-schermen in Brussel. Het resultaat? Optimale zichtbaarheid van de boodschap in de juiste context, op de meest geschikte momenten en afhankelijk van het aanwezige publiek. "Als je weet dat een contextueel relevante omgeving de doeltreffendheid van een campagne aanzienlijk verhoogt met bijna 20%, is het gebruik van dynamische reclame een must-have in DOOH," luidt het bij Clear Channel.
De campagne liep tot 4 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Tourism Canarias, International Media Consultants, Billups BV en Clear Channel.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]