KBC Brussels heeft opnieuw haar strategie en creatie toevertrouwd aan het Tramway21. Dat resulteerde in een campagne met typisch Brusselse accenten en gewestelijke onomatopeeën. BARDAF, BLINGS, BOEM PATAAAT...
Eén keer is nog geen gewoonte. KBC Brussels en Tramway21 schuiven de bankdiensten even opzij om het te hebben over verzekeringen met een doelgerichte campagne voor zij die in Brussel leven of werken. Voor KBC Brussels gaat het erom zijn verankering in Brussel te bewijzen en tevens om te benadrukken dat zijn experten beter dan wie ook vertrouwd zijn met de problemen van de stad. Het is waar dat het wonen, de mobiliteit en het ondernemerschap in Brussel geconfronteerd worden met andere problemen dan elders in het land. En wie ‘specifieke risico’s’ zegt, zegt meteen ook ‘specifieke verzekeringen’. Ontdek deze campagne digitaal, op radio en op abribus en ontdek of uw verzekeringen wel degelijk voldoen voor Brussel.
Credits:
Client : KBC Brussels
Contacts : Pierre Wattiez, Tomas Meyers
Agency : Tramway21
Strategy & Account : Madeleine Leclercq & Thierry Goemanne
Creation : Dirk De Smet, François Daubresse, Mathias Lemielle, Marco Calant
Graphical Artwork : Lilas Heinix, Shanti Boman
Photographer : Sander Vandenbroucke
Print Producer : Valérie Snoeck
Production Company : Fouya Production
Sound : Bleu Nuit
Media : MindShare
PR : Finn