
Qualifio
Transdev, een wereldwijde mobiliteitsspeler, kiest voor Qualifio om tegemoet te komen aan de interactieve marketing- en gegevensverzameling noden van zijn transportdochterondernemingen in Frankrijk en Europa. Qualifio, gelanceerd in 2011, biedt zijn klanten een platform voor het maken van interactieve marketingcampagnes en gegevensverzameling dat kan worden geïntegreerd met andere CRM- en datatools op de markt.
Transdev Group is aanwezig in meer dan 20 landen. De missie van zijn digitale marketingteam? Marketingtools implementeren en transportfilialen helpen ze te gebruiken. « We zijn een intern digitaal marketingbureau, » legt Leonardo Mastromauro uit, hoofd CRM en digitale marketing bij Transdev. « We hebben voor Qualifio gekozen vanwege zijn ergonomie, gebruiksgemak en inzet, maar ook voor zijn gevarieerde portfolio aan campagneformaten. » De groep gebruikt Qualifio voornamelijk als marketinghefboom. Het stelt zijn transportbedrijven in staat om gegevens te verzamelen over zijn reizende klanten, via quizzen en meer dan 50 andere interactieve formaten, en zijn merkimago en betrokkenheid in publieke mobiliteit te promoten.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




