Transdev puzzelt met Qualifio

Communication / News

L'équipe de Qualifio

Qualifio


Transdev, een wereldwijde mobiliteitsspeler, kiest voor Qualifio om tegemoet te komen aan de interactieve marketing- en gegevensverzameling noden van zijn transportdochterondernemingen in Frankrijk en Europa. Qualifio, gelanceerd in 2011, biedt zijn klanten een platform voor het maken van interactieve marketingcampagnes en gegevensverzameling dat kan worden geïntegreerd met andere CRM- en datatools op de markt.
Transdev Group is aanwezig in meer dan 20 landen. De missie van zijn digitale marketingteam? Marketingtools implementeren en transportfilialen helpen ze te gebruiken. « We zijn een intern digitaal marketingbureau, » legt Leonardo Mastromauro uit, hoofd CRM en digitale marketing bij Transdev. « We hebben voor Qualifio gekozen vanwege zijn ergonomie, gebruiksgemak en inzet, maar ook voor zijn gevarieerde portfolio aan campagneformaten. » De groep gebruikt Qualifio voornamelijk als marketinghefboom. Het stelt zijn transportbedrijven in staat om gegevens te verzamelen over zijn reizende klanten, via quizzen en meer dan 50 andere interactieve formaten, en zijn merkimago en betrokkenheid in publieke mobiliteit te promoten.