In maart lanceerde LDV United de ScanMadam, een fictieve toiletdame met een grote missie: geld inzamelen voor de vzw Stop Darmkanker. Dit door je al scannend te laten betalen voor élk toiletbezoek bij je thuis. Op die manier heeft de ScanMadam al bijna €5.200 in het schaaltje weten te brengen. Da’s geen kleingeld meer.
Maar ze is nog niet klaar, want na uitingen in print, online video’s, out of home en een thema-uitzending via radio volgt er nu ook een tv-luik. Eentje die mede mogelijk wordt gemaakt door thematische reclameregie Transfer.
In deze spot spreken Stop Darmkanker en LDV United mensen aan op een cruciaal moment, namelijk het toiletbezoekje tijdens het reclameblok. Die doet niet alleen deugd, maar redt nu ook mensenlevens. Elk reclameblok opnieuw. #DeScanMadam is met haar tijd mee. Geen schoteltje, geen bordje, maar een poepsimpele QR-code. Meer info vind je via de website.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]