In maart lanceerde LDV United de ScanMadam, een fictieve toiletdame met een grote missie: geld inzamelen voor de vzw Stop Darmkanker. Dit door je al scannend te laten betalen voor élk toiletbezoek bij je thuis. Op die manier heeft de ScanMadam al bijna €5.200 in het schaaltje weten te brengen. Da’s geen kleingeld meer.
Maar ze is nog niet klaar, want na uitingen in print, online video’s, out of home en een thema-uitzending via radio volgt er nu ook een tv-luik. Eentje die mede mogelijk wordt gemaakt door thematische reclameregie Transfer.
In deze spot spreken Stop Darmkanker en LDV United mensen aan op een cruciaal moment, namelijk het toiletbezoekje tijdens het reclameblok. Die doet niet alleen deugd, maar redt nu ook mensenlevens. Elk reclameblok opnieuw. #DeScanMadam is met haar tijd mee. Geen schoteltje, geen bordje, maar een poepsimpele QR-code. Meer info vind je via de website.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]