Transfer gaat internationaal met Mayonnaise Media

Media / News

(update) Reclameregie Transfer goes international. De reclameregie werkt sinds januari samen met France TV Publicité. Transfer ontwikkelde een eigen internationaal sales-departement, genaamd Mayonnaise Media. Met de oprichting van Mayonnaise Media hebben merken en adverteerders uit de Benelux voortaan één aanspreekpunt om te adverteren op de meest premium televisienetwerken (TV & online) over heel de wereld.

Transfer is sinds 2011 een nationale themaregie voor premium televisie en online video in België. Begin 2021 kondigde Transfer de samenwerking met France Télévisions aan. Dankzij dit nieuwe project onder begeleiding van Stefan Hougaerts en Sam De Clerck zullen Belgische, Nederlandse en Luxemburgse adverteerders reclameruimte kunnen aankopen op de nationale zenders van de France Télévisions Group en op de internationale zenders TV5Monde en France 24. Met de oprichting van Mayonnaise Media wil Transfer adverteerders en merken nu ook de kans geven om makkelijk te adverteren op de meest premium internationale televisienetwerken over heel de wereld. Net zoals verschillende individuele ingrediënten zoals eieren, mosterd, olie en azijn één perfecte substantie maken, vormen de verschillende internationale kanalen één perfecte samenhang binnen Mayonnaise Media.

Versnipperd medialandschap

“Mayonnaise Media fungeert als het centrale aanspreekpunt voor bedrijven en organisaties die internationaal willen adverteren op premium televisiezenders”, zegt Michel Dupont, general manager bij Transfer. “Daarvoor werken we samen met onder meer France Télévisions en andere internationale spelers. Zo willen we een kwalitatief antwoord bieden op het versnipperde internationale medialandschap”.

Het aanbod van Mayonnaise Media zal in de toekomst nog uitgebreid worden met nieuwe internationale zenders en online kanalen. Dankzij het ruime aanbod kunnen adverteerders uit de Benelux miljoenen huishoudens bereiken in Europa en ver daarbuiten. Mayonnaise Media biedt enerzijds als niet-exlusieve agent lokale en regionale mogelijkheden in Frankrijk aan, maar ook een internationale set-up waarbij de Belgische regie exclusief als bakermat fungeert. De vele zenders van France Télévisions (France 2, France 3, France 4 & France 5) maken het mogelijk nauwkeuriger te adverteren op bepaalde regio's van Frankrijk. Met TV5Monde en France 24 en andere toekomstige zenders onder FranceTV breidt het aanbod wereldwijd onder Transfer via Mayonnaise Media dus uit.