Vandaag worden merken meer dan ooit op de proef gesteld en potentieel blootgesteld. De markt is volop aan het veranderen. Merken - en bij uitbreiding hun concurrenten - worden ook steeds innovatiever. Doelgroepen zijn volatiel en het wordt steeds moeilijker om hun aandacht te trekken. Tegelijkertijd neemt het aantal verschillende mediakanalen toe die het publiek verder fragmenteren.
Door deze aanhoudende dynamiek is het voor marketing- en communicatiemedewerkers een grote uitdaging geworden om een merkimago op te bouwen of te consolideren dat vertrouwen wekt bij het publiek. Hoe maken merken zich zichtbaar na een gebeurtenis als de Covid-19-crisis, met een media-agenda die steeds verandert? Hoe kunnen communicatieprofessionals hun teams op elkaar afstemmen om het hoofd te bieden aan deze nieuwe uitdagingen? Wie heeft zijn strategie aangepast? Welke uitdagingen moeten voorrang krijgen? Al deze vragen worden belicht in de nieuwste whitepaper van Auxipress: Trends & uitdagingen in 2021: merken in volle (r)evolutie.
Meer weten? Download de whitepaper hier.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]