Trends en uitdagingen in 2021: merken in volle (r)evolutie?

Vandaag worden merken meer dan ooit op de proef gesteld en potentieel blootgesteld. De markt is volop aan het veranderen. Merken - en bij uitbreiding hun concurrenten - worden ook steeds innovatiever. Doelgroepen zijn volatiel en het wordt steeds moeilijker om hun aandacht te trekken. Tegelijkertijd neemt het aantal verschillende mediakanalen toe die het publiek verder fragmenteren.
Door deze aanhoudende dynamiek is het voor marketing- en communicatiemedewerkers een grote uitdaging geworden om een merkimago op te bouwen of te consolideren dat vertrouwen wekt bij het publiek. Hoe maken merken zich zichtbaar na een gebeurtenis als de Covid-19-crisis, met een media-agenda die steeds verandert? Hoe kunnen communicatieprofessionals hun teams op elkaar afstemmen om het hoofd te bieden aan deze nieuwe uitdagingen? Wie heeft zijn strategie aangepast? Welke uitdagingen moeten voorrang krijgen? Al deze vragen worden belicht in de nieuwste whitepaper van Auxipress: Trends & uitdagingen in 2021: merken in volle (r)evolutie.
Meer weten? Download de whitepaper hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]