Vandaag worden merken meer dan ooit op de proef gesteld en potentieel blootgesteld. De markt is volop aan het veranderen. Merken - en bij uitbreiding hun concurrenten - worden ook steeds innovatiever. Doelgroepen zijn volatiel en het wordt steeds moeilijker om hun aandacht te trekken. Tegelijkertijd neemt het aantal verschillende mediakanalen toe die het publiek verder fragmenteren.
Door deze aanhoudende dynamiek is het voor marketing- en communicatiemedewerkers een grote uitdaging geworden om een merkimago op te bouwen of te consolideren dat vertrouwen wekt bij het publiek. Hoe maken merken zich zichtbaar na een gebeurtenis als de Covid-19-crisis, met een media-agenda die steeds verandert? Hoe kunnen communicatieprofessionals hun teams op elkaar afstemmen om het hoofd te bieden aan deze nieuwe uitdagingen? Wie heeft zijn strategie aangepast? Welke uitdagingen moeten voorrang krijgen? Al deze vragen worden belicht in de nieuwste whitepaper van Auxipress: Trends & uitdagingen in 2021: merken in volle (r)evolutie.
Meer weten? Download de whitepaper hier.
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Director bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]