Tricothon viert vijfde verjaardag

Voor het vijfde jaar op rij organiseert Innocent ‘Tricothon’. U kent het wel: de actie waarbij het bedrijf leukgemutste smoothies verkoopt en waarvan het de opbrengst vervolgens aan Les Compagnons Dépanneurs schenkt, een goed doel dat zich inzet voor arme mensen. Op verschillende plaatsen in België breien honderden vrijwilligers mutsjes voor de smoothies, die later worden opgestuurd naar Innocent of gedeponeerd worden bij Veritas, de keten die al partner is sinds het begin van de actie. De mutsjes worden op de smoothies geplaatst en bij elk verkocht flesje gaat er twintig cent naar Les Compagnons Dépanneurs. Vorig jaar werden er maar liefst 100.000 mutsjes gebreid, en om het dit jaar even goed te doen, vraagt Innocent uw steun. “Neem deel en brei een mutsje, of het er nu tien of honderd zijn. Vraag uw mama of buurvrouw om u te leren breien en help mensen die leven in armoede, want ze hebben het nodig.’
Tricothon bestaat intussen in elf landen. Binnen twaalf jaar zullen er maar liefst 11,4 miljoen mutsjes gebreid zijn en zal er zo'n 3,7 miljoen euro bijeengesprokkeld zijn voor het goede doel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]