Trooper – het platform waar je gratis je vereniging of goede doel kan steunen via online shopping – blijft maar groeien. Intussen sloten al meer dan 4.000 verenigingen en goede doelen zich aan bij Trooper, en gebeurden er al meer dan 200.000 online aankopen via dit platform.
Bij deze 200.000 aankopen ging er steeds een percentage van de aankoop naar een vereniging of goed doel naar keuze, zonder dat het de consument iets extra kostte. Het zijn immers de aangesloten webshops die een percentage van de aankopen afstaan. In totaal ging er via Trooper intussen al meer dan 600.000 euro naar Vlaamse verenigingen en goed doelen. Steeds meer & meer mensen vinden de weg naar Trooper, wat alleen maar goed nieuws is voor de Vlaamse verenigingen en goede doelen. Op deze manier kunnen ze immers ook een graantje meepikken van de groeiende markt van het online shoppen. Verenigingen of goede doelen kunnen aansluiten via www.trooper.be.
Vorige maand lanceerde Trooper opnieuw een grote wedstrijd in samenwerking met een njam!-chef. Na de succesvolle pannenkoekenactie met Roger van Damme vorig jaar, zal dit jaar Peppe Giacomazza pasta komen maken bij de vereniging die tussen 1 april en 30 juni het hoogste bedrag bij elkaar ‘troopt’. De strijd om de ‘Pasta Festa met Peppe’ woedt in alle hevigheid, beging juli zal de winnaar van deze actie bekend worden gemaakt...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]