Tropicana haalt het onderste uit de kan: 'It's THAT Juice'

Tropicana maakt zijn creatieve campagne ‘It’s THAT Juice’ bekend. Wat jou écht doet stralen, zit aan de binnenkant – net zoals bij Tropicana zelf, zo luidt de boodschap van de nieuwe campagne.
De dynamische campagne, die heel 2023 loopt, concentreert zich op het klassieke gekoelde productassortiment van het merk en zijn nieuwe aanbod voor fijnproevers. In mei lanceerde Tropicana een productlijn van vruchtensap dat niet uit concentraat komt: de consument kan zo langer genieten van topkwaliteit en heerlijke smaak, aldus het merk. De nieuwe campagne wordt in de Benelux uitgerold met in-store activaties en via digitale kanalen, sociale media en pr. Centraal staat de positieve filosofie van het merk, die de wereld weer wat zonniger wil maken. De campagne neemt afstand van generieke boodschappen en visuele codes eigen aan het segment en hanteert een naar eigen zeggen opvallende, gedifferentieerde aanpak.
"De lancering van deze nieuwe campagne betekent een bijzonder moment voor ons prachtige merk," verklaart Mick Van Ettinger, chief marketing officer Europa bij Tropicana Brands Group. "Ze geeft blijk van ons vertrouwen als marktleiders en toont uitvoerig wat Tropicana zo speciaal maakt. Het gaat om meer dan alleen ons erfgoed of onze zongerijpte sinaasappelen die op hun best met de hand worden geplukt en binnen 24 uur worden geperst. Tropicana is simpelweg niet zomaar een vruchtensapje, het is DAT sapje."
Er werd gekozen voor een geïntegreerde aanpak om de campagne tot leven te brengen en het enthousiasme bij consumenten aan te wakkeren. Naast de creatieve inbreng van creatief bureau LOLA MullenLowe ontwikkelde Brand Builders een in-store activatiestrategie en sociale-mediacampagne. King George staat dan weer in voor de pr. "Mijn moeder die me bij het ontbijt een Tropicana-sapje brengt, alsof ze een schat op tafel zette, is een van mijn eerste herinneringen," meent Tomás Ostiglia, executive creative director bij LOLA MullenLowe. "Voor mij staat dit label voor vreugdevolle familietaferelen. Ik weet dat het voor ons hele team een ongelooflijk plezier is om te werken aan de campagne die dit geliefde merk opnieuw zal lanceren in heel Europa."
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]