Dagelijkse Kost zal er voortaan ietsje anders uitzien op het scherm. Trouble, een creatief communicatiebureau dat zich vooral focust op digitale projecten, goot namelijk een ander sausje over het Eén-programma van chefkok Jeroen Meus. De kersverse branding bestaat uit een vernieuwd logo en nieuwe generiek-animaties.
Hotel Hungaria werkte recent nog een spot uit ter ere van tien jaar Dagelijkse Kost. Daarnaast was het hoog tijd om de volledige branding van het programma een opfrisbeurt te geven, zo klinkt het bij Trouble, dat voor deze designoefening nauw samenwerkte met Hotel Hungaria.
“We wilden het geheel wat strakker en moderner, maar toch met een knipoog naar het verleden: de blauwe ruit die destijds ook in het eerste logo zat is een verwijzing naar de oerklassieke keukenhanddoek,” legt Seb De Roover uit, creative partner bij Trouble. “De stijl en grafiek van het logo zal straks doorgetrokken worden in alle ‘dragers’ rond het programma, zoals de keuken in Leuven en merchandising.”
Trouble bestaat vandaag bijna twee jaar. Ondertussen zijn ze er met zeven en werken ze voor merken als Het Laatste Nieuws, gas.be, Perrigo, brouwerij Roman en Mowi.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]