Trustmedia organiseert webinar data-driven display advertising

Agenda / Media / News

  • 19/11/2024
    13:00 - 14:00
  • Online

Op dinsdag 19 november organiseert Trustmedia, de advertentieregie van Mediafin (uitgever van De Tijd en L’Echo)het webinar Data-driven display advertising. "Trustmedia hecht veel belang aan kwalitatieve data. Data die helpt om de doelgroep beter te begrijpen en ons in staat stelt gerichte advertenties aan te bieden. In dit webinar ontdekt u hoe u uw digitale campagnes naar een hoger niveau tilt en resultaat boekt," klinkt het.

Het webinar gaat dieper in op de manier waarop Trustmedia kwalitatieve data inzet voor display campagnes. Transparantie staat centraal binnen hun data-strategie. Ze delen dan ook graag enkele resultaten van campagnes uit verschillende sectoren. 

Sven Lybaert, head of digital bij Trustmedia, verwelkomt jullie in het webinar en licht de data-aanpak van Trustmedia toe, met focus op transparantie en de kwaliteit van de data.

Lauranne Van Cutsem, senior marketing researcher bij Trustmedia, legt uit welke data er juist beschikbaar zijn. Ze zoomt in op vier grote doelgroepen op basis van resultaten uit recente studies. En vanwaar komt die informatie? Daarnaast deelt ze de uitkomsten van enkele impactmetingen uit de Brand Metrics-studie (studie die de invloed van campagnes op merkbeleving onderzoekt).

Katrien Berte, data product manager bij Trustmedia, gaat dieper in op de beschikbare audiences en contextuele data-segmenten. Ze bespreekt campaign optimalisatie en de reporting tools van Trustmedia. Bovendien deelt ze met u de resultaten van enkele campagnes uit verschillende sectoren.

Inschrijven kan hier