Truus Heremans versterkt DPG Media Advertising

News / People

Op 12 februari start Truus Heremans als BE head of digital sales bij DPG Media Advertising. Ze zal het digital sales team aansturen. Samen met die collega’s staat Heremans voor de uitdaging om de digitale ambities van de groep te realiseren en alle ontwikkelingen op de voet te volgen.

“Op digitaal vlak is ons ultieme doel om te evolueren naar één geconnecteerd netwerk waarbij alle sites en apps van DPG Media, Rossel en RTL Belgium met elkaar verbonden zijn,” zegt Wim Jansen, chief commercial officer Belgium. “Met haar indrukwekkend palmares beschikt Truus over de nodige ervaring om deze ambitie waar te maken. Na een internationale carrière volgt ze vandaag haar geloof in sterke, lokale media en kiest ze resoluut voor DPG Media Advertising. Ik kijk er enorm naar uit om met Truus samen te werken.”

Truus Heremans startte haar carrière bij SiteVisibility in Brighton als senior multilingual digital marketing consultant. Intussen beschikt ze over 12 jaar ervaring in de digitale wereld. Zo werkte ze onder andere bij Rice Media, Facebook, Meta en GumGum. “Ik ben een grote fan van de focus op innovatie binnen DPG Media en ik ben er helemaal van overtuigd dat ik hier mijn grenzen zal kunnen verleggen,” vertelt Truus. “Ik kijk er enorm naar uit om mee te bouwen aan de toekomst van de mediasector in België.”