Tui doet alles voor je zomervakantie met At-thetable

At-thetable heeft de nieuwe campagne gemaakt waarmee Tui in België en Nederland zijn zomeraanbod lanceert. Met die campagne wil Tui naar verluidt zijn nieuwe zomeraanbod onder de aandacht brengen en accentueren waarom zoveel vakantiegangers op het merk vertrouwen. Dat komt tot uiting in de voor de gelegenheid gecreëerde fictieve bestemmingen als In De Watten Strand, Bruisende Stad op Maat en Route du Relax.
Voor de tv-spots gingen de creatievelingen van At-thetable aan de slag met de bestaande beelden uit de internationale reclamespots. Die werden ingepast in concepten op maat van de Belgische en Nederlandse markt. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, social, online, in OOH en de Tui Shops.
Credits
Client: Tui
Contact: Roosmarijn Quartier, Ana Henriques, Shagha Mehrasa, Astrid Van Merris
Agency: at-thetable
CD: Kristof Snels
Creation: Maike Borms & Elias Dewulf
Account: Julie Standaert & Pauline Tembuyser
Strategy: Gregy Vergauwen
TV Production company: Moxy
Radio Production Company: Brandy + AMP
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]