At-thetable heeft de nieuwe campagne gemaakt waarmee Tui in België en Nederland zijn zomeraanbod lanceert. Met die campagne wil Tui naar verluidt zijn nieuwe zomeraanbod onder de aandacht brengen en accentueren waarom zoveel vakantiegangers op het merk vertrouwen. Dat komt tot uiting in de voor de gelegenheid gecreëerde fictieve bestemmingen als In De Watten Strand, Bruisende Stad op Maat en Route du Relax.
Voor de tv-spots gingen de creatievelingen van At-thetable aan de slag met de bestaande beelden uit de internationale reclamespots. Die werden ingepast in concepten op maat van de Belgische en Nederlandse markt. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, social, online, in OOH en de Tui Shops.
Credits
Client: Tui
Contact: Roosmarijn Quartier, Ana Henriques, Shagha Mehrasa, Astrid Van Merris
Agency: at-thetable
CD: Kristof Snels
Creation: Maike Borms & Elias Dewulf
Account: Julie Standaert & Pauline Tembuyser
Strategy: Gregy Vergauwen
TV Production company: Moxy
Radio Production Company: Brandy + AMP
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]