At-thetable heeft de nieuwe campagne gemaakt waarmee Tui in België en Nederland zijn zomeraanbod lanceert. Met die campagne wil Tui naar verluidt zijn nieuwe zomeraanbod onder de aandacht brengen en accentueren waarom zoveel vakantiegangers op het merk vertrouwen. Dat komt tot uiting in de voor de gelegenheid gecreëerde fictieve bestemmingen als In De Watten Strand, Bruisende Stad op Maat en Route du Relax.
Voor de tv-spots gingen de creatievelingen van At-thetable aan de slag met de bestaande beelden uit de internationale reclamespots. Die werden ingepast in concepten op maat van de Belgische en Nederlandse markt. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, social, online, in OOH en de Tui Shops.
Credits
Client: Tui
Contact: Roosmarijn Quartier, Ana Henriques, Shagha Mehrasa, Astrid Van Merris
Agency: at-thetable
CD: Kristof Snels
Creation: Maike Borms & Elias Dewulf
Account: Julie Standaert & Pauline Tembuyser
Strategy: Gregy Vergauwen
TV Production company: Moxy
Radio Production Company: Brandy + AMP
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]