Tui doet alles voor je zomervakantie met At-thetable

Crea / News

At-thetable heeft de nieuwe campagne gemaakt waarmee Tui in België en Nederland zijn zomeraanbod lanceert. Met die campagne wil Tui naar verluidt zijn nieuwe zomeraanbod onder de aandacht brengen en accentueren waarom zoveel vakantiegangers op het merk vertrouwen. Dat komt tot uiting in de voor de gelegenheid gecreëerde fictieve bestemmingen als In De Watten Strand, Bruisende Stad op Maat en Route du Relax.

Voor de tv-spots gingen de creatievelingen van At-thetable aan de slag met de bestaande beelden uit de internationale reclamespots. Die werden ingepast in concepten op maat van de Belgische en Nederlandse markt. De campagne wordt uitgerold op tv, radio, social, online, in OOH en de Tui Shops 

Credits

Client: Tui 

Contact: Roosmarijn Quartier, Ana Henriques, Shagha Mehrasa, Astrid Van Merris 

Agency: at-thetable 

CD: Kristof Snels 

Creation: Maike Borms & Elias Dewulf 

Account: Julie Standaert & Pauline Tembuyser 

Strategy: Gregy Vergauwen  

TV Production company: Moxy 

Radio Production Company: Brandy + AMP