Tunity en Vansweevelt Vastgoed regelen het tot in de puntjes

Crea / News

Vastgoedkantoor Vansweevelt lanceert een nieuwe branding. Het familiebedrijf zag de coronacrisis als de perfecte opportuniteit om te werken aan zijn merk. “De nieuwe branding zal ons toelaten om onze verschillende diensten (verkopen, verhuren en ontwikkelen) en ons aanbod ( wonen, ondernemen en investeren) in de toekomst beter te positioneren,” vertelt Dennis Vansweevelt, general manager bij Vansweevelt Vastgoed.

Voor de realisatie van de rebranding koos Vansweevelt Vastgoed voor een lokale partner uit Geel, digitaal marketingbureau Tunity. “Bij Tunity zijn we vereerd om de rebranding van Vansweevelt Vastgoed te mogen doen,” glundert Tunity’s marketing manager Kenny Wyckmans. “Vansweevelt is een van de bekendste vastgoedkantoren in de buurt en we zijn dan ook blij dat we sterke, lokale klanten naar een nog hoger niveau kunnen tillen. Onze samenwerking is enorm vlot verlopen.”

“Bij een vastgoedtransactie komt enorm veel kijken. Dit gaat van het voorzien en analyseren van alle vergunningen en attesten, het promoten van de woning via de ideale marketingmix tot het bemiddelen in de biedingen en het finaal ondertekenen van de compromis en akte bij de notaris,” legt Dennis Vansweevelt uit. “Als vastgoedkantoor met meer dan 30 jaar ervaring beheersen we bij Vansweevelt Vastgoed al deze elementen in het verkoopproces en verzekeren we de klant van de beste service doorheen het volledige verkoop- of aankoopproces.” De klanten mogen op beide oren slapen dat alles tot in de puntjes voor hen wordt geregeld. En die boodschap brengt Vansweevelt Vastgoed duidelijk naar voren in de nieuwe branding.”