Turner pompt 15 miljoen dollar in de digitale uitgeverij Mashable. Turner is de maatschappij van netwerken zoals TNT en TBS. Dankzij het partnership kan Turner sommige van zijn programma's nu ook verspreiden onder het wereldwijde digitaal publiek van Mashable. Dat telt 45 miljoen unieke bezoekers per maand en heeft naar eigen zeggen 28 miljoen volgelingen op de sociale media. Mashable zelf kan zijn videocontent dan weer via extra platformen zoals televisie verspreiden. Daarnaast zal het het extra geld gebruiken om zijn divisievoor branded video te versterken. Tot slot zullen Turner en Mashable samen de reclamemarkt bewerken, meer bepaald via zogenaamd crossplatforms.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]