Twee jaar Lewis, twee nieuwe gezichten

News / People

Lewis Brussel heeft wat te vieren. Exact twee jaar geleden begon het Brussels avontuur voor het geïntegreerd PR-, marketing- en communicatiebureau. Lewis Brussel viert haar verjaardag met de komst van twee nieuwe krachten, waarmee het team zich versterkt voor verdere groei.

Twee jaar geleden kreeg de Belgische poot van het bureau er een nieuwe vestiging bij. Na Antwerpen kreeg ook Brussel een magenta tintje doordat het bedrijfslogo er zijn intrede deed in de vorm van een kantoor in Machelen. Intussen bruist het al exact twee jaar aan de De Kleetlaan waar campagnes voor onder meer N26, Cathay Pacific en SAP tot stand komen. “De afgelopen twee jaar waren boeiend, maar ook hectisch,” vertelt Jeroen Rigole, vice-president van Lewis België en Frankrijk. “We hebben onze klantenportefeuille sterk kunnen uitbreiden, met een bredere en meer internationale scope, en het team is mooi mee geëvolueerd. En dan was er Covid-19… De toekomst is voor iedereen wat onzeker, maar met dit team staan we bij Lewis zonder meer stevig in onze schoenen.”

Dat team breidt verder uit en verwelkomt twee nieuwe versterkingen. Lewis Brussel wist met Charlotte Herelixka een nieuwe senior account manager in huis te halen. Simon Lopez Velazquez sluit als account executive aan bij de equipe van Delphine De Pauw.

Charlotte Herelixka bouwde ondanks haar jonge leeftijd al een stapel ervaring op. Nadat ze al vijf jaar in PR en communicatie actief was, zette ze de stap naar communicatieverantwoordelijke bij de Stad Brussel. Daar kwamen haar talenkennis en kwaliteiten als communicatie- en projectmanagementexperte helemaal tot hun recht. Bij Lewis keert Charlotte terug naar haar grote liefde: PR en communicatie. Als senior accountmanager ondersteunt ze bedrijven als Google, SD Worx, Orange Belgium en Corona Direct van erg nabij bij hun communicatie en persrelaties.

Ook voor Simon Lopez Vazquez is zijn nieuwe uitdaging bij Lewis een terugkeer naar zijn roots. Na opleidingen in communicatie en PR werkte hij als communicatiespecialist voor Comeos, dat de belangen van de Belgische handel en diensten vertegenwoordigt. Daarna ging hij bij Solvay aan de slag, eerst als digital coordinator en later als change project manager. Hij versterkt het team van Lewis als account executive, waar hij de samenwerking met ALD Automotive, VIA en SD Worx verder gaat opvolgen.