Twee nieuwe creative directors voor FamousGrey

FamousGrey, dat in juni werd overgenomen door Grey Group, kondigt een wissel aan bij zijn creatieve directie. Jeremie Goldwasser en Ad Van Ongeval (foto hierboven) slaan vanaf 1 oktober als creative directors de handen in elkaar met executive creative director Katrien Bottez.
Jeremie Goldwasser en Ad Van Ongeval gingen in december 2015 aan de slag bij FamousGrey. Jeremie Goldwasser startte zijn carrière bij Y&R en McCann als copy en kwam daarna terecht in het team van Duval Guillaume. Ad Van Ongeval werkte eerst als art director bij Lowe en maakte dan de overstap naar Duval Guillaume. Beiden sleepten verschillende prestigieuze prijzen in de wacht.
FamousGrey moest op zoek naar vervangers voor de huidige creative directors Laurent Dochy en Iwein Vandevyver. Die verlaten FamousGrey om samen met Jonas De Wit (brand leader) een nieuw project te starten. "We willen daar nog niet veel over vertellen," zegt Laurent Dochy aan PUB. "Wat ik wel al kan zeggen: dat project wordt een nieuw creatief bureau dat zich in de regio Brussel zal vestigen. We hebben al een naam, maar die houden we nog even voor ons."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]