Twee nieuwe vrienden voor Leo


Fred Van Hoof
En weer twee nieuwkomers bij Leo Burnett. Fred Van Hoof en Jean-Marc Wachsmann, oude vrienden en ex-collega's van Duval Guillaume, vormen het nieuwe senior(en)team van een bureau dat zijn creatieve rangen de voorbije maanden al serieus heeft uitgebreid. Naast Duval Guillaume hield Van Hoof Fred halt bij DDB, BBDO Brussel en Parijs alsook bij zijn eigen bedrijfje 1kg3. Jean-Marc Wachsmann werkte voor Publicis, Duval Guillaume, Famous en de laatste jaren bij Air. Kortom, twee creatieve zielen die hun sporen meer dan verdiend hebben, maar nu een fris nieuw team vormen en met een gezonde dosis goesting en enthousiasme Francis Lippens en zijn team versterken.

Jean-Marc Wachsmann

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


