Twee nieuwe vrienden voor Leo


Fred Van Hoof
En weer twee nieuwkomers bij Leo Burnett. Fred Van Hoof en Jean-Marc Wachsmann, oude vrienden en ex-collega's van Duval Guillaume, vormen het nieuwe senior(en)team van een bureau dat zijn creatieve rangen de voorbije maanden al serieus heeft uitgebreid. Naast Duval Guillaume hield Van Hoof Fred halt bij DDB, BBDO Brussel en Parijs alsook bij zijn eigen bedrijfje 1kg3. Jean-Marc Wachsmann werkte voor Publicis, Duval Guillaume, Famous en de laatste jaren bij Air. Kortom, twee creatieve zielen die hun sporen meer dan verdiend hebben, maar nu een fris nieuw team vormen en met een gezonde dosis goesting en enthousiasme Francis Lippens en zijn team versterken.

Jean-Marc Wachsmann
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]