Twee nieuwe vrienden voor Leo
En weer twee nieuwkomers bij Leo Burnett. Fred Van Hoof en Jean-Marc Wachsmann, oude vrienden en ex-collega's van Duval Guillaume, vormen het nieuwe senior(en)team van een bureau dat zijn creatieve rangen de voorbije maanden al serieus heeft uitgebreid. Naast Duval Guillaume hield Van Hoof Fred halt bij DDB, BBDO Brussel en Parijs alsook bij zijn eigen bedrijfje 1kg3. Jean-Marc Wachsmann werkte voor Publicis, Duval Guillaume, Famous en de laatste jaren bij Air. Kortom, twee creatieve zielen die hun sporen meer dan verdiend hebben, maar nu een fris nieuw team vormen en met een gezonde dosis goesting en enthousiasme Francis Lippens en zijn team versterken.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]