Twee WARC Awards voor Ogilvy Social.Lab

Ogilvy Social.Lab heeft een zilveren WARC Award gewonnen in de categorie Content voor haar campagne ‘Uniquely Phenomenal’ in opdracht van de Belgische Kanselarij en een andere zilveren WARC Award in de categorie Social voor haar campagne ‘Mud Soldier’ voor Toerisme Vlaanderen. De erkenning is een hernieuwde bevestiging van de derde plaats voor Ogilvy Social.Lab voor ‘Most Effective Specialist and Digital Agency in the World’ in de WARC-rankings. Beide campagnes hebben al verschillende andere nationale en internationale awards gewonnen.
De WARC Awards belonen next-generationmarketing effectiveness. Een WARC Award winnen is een grote erkenning en toont dat een bureau nieuwe technieken ontwikkelt en beheerst om bedrijfsresultaten te leveren voor klanten. Het programma beloont best-in-class sociale mediastrategieën, contentstrategieën, innovatie en initiatieven rond merkgerichtheid in vier categorieën: Effective Social Strategy, Effective Content Strategy, Effective Use of Brand Purpose and Effective Innovation. Er zijn slechts 15 wereldwijd slechts 15 campagnes per categorie die deze erkenning krijgen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]