Er komt een 2deeditie van de SONIQ Awards, het initiatief dat de schijnwerpers zet op “best in class” cases in radio en audio. De uitreiking zal plaatsvinden op het SONIQ event, dat gepland staat voor 25 februari in de vooravond.
De SONIQ Awards 2021 worden uitgereikt in 3 categorieën. Naast de bestaande “Sonic Branding”is er extra aandacht voor het gebruik van radio als motor voor commercieel succes, en voor innovaties in het brede domein van audio.
In de nieuwe categorie “Best Use of Radio” gaat men op zoek naar succescases die radio hebben gebruikt als hoeksteen, of ten minste als essentieel onderdeel, van de communicatiestrategie van een adverteerder. In de categorie “Best Audio Innovation” wel men vernieuwingen bekronen op het vlak van distributie, segmentatie, het gebruik van data, het gebruik van nieuwe dragers of creatief audiogebruik in het brede domein van audio.
Met deze 2deeditie wil VIA verder gaan in zijn voornemen om goede voorbeelden van eigen bodem te detecteren en de markt te inspireren. Zowel creatieve bureaus, adverteerders, productiehuizen als mediabureaus kunnen een (beperkt en gratis) dossier indienen. Dit dient ten laatste op 15 januari te gebeuren. Een jury van professionals zal zich eind januari over de oogst buigen en de winnaars kiezen.
Alle info over deelname aan de SONIQ Awards 2021 is te vinden op de website www.thinkvia.be/soniq/
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]