tweedehands.be en Bolero weten hoe je een Effie wint

De oogst van de Effie Awards 2017 is bekend. Twee van de dertien winnaars zullen op 5 december hun geheim uit de doeken doen: tweedehands.be en Bolero, twee online merken die communicatie gebruiken om een plek te vinden in de fysieke wereld.
tweedehands.be en Bolero hebben beiden een emotioneel element in hun campagne verwerkt. Met als resultaat: een marktleiderpositie voor tweedehands.be en meer winst voor Bolero. tweedehands.be paste daarvoor de groeistrategie van Byron Sharp (auteur van het boek "How Brands Grow") toe. Het bedrijf ging ervan uit dat het leven nooit stilstaat en dat er elke dag "miljoenen redenen" zijn om tweedehands.be te gebruiken. Bolero koos resoluut voor een strategie met toegevoegde waarde op de beleggingsmarkt. Het concept werd samengevat aan de hand van de slogan "Machtig makkelijk. Voor elke belegger." Wil je weten hoe ze deze dossiers hebben ontwikkeld? Inschrijven voor de Effie Info Class kan via de website van UBA Belgium.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]