De oogst van de Effie Awards 2017 is bekend. Twee van de dertien winnaars zullen op 5 december hun geheim uit de doeken doen: tweedehands.be en Bolero, twee online merken die communicatie gebruiken om een plek te vinden in de fysieke wereld.
tweedehands.be en Bolero hebben beiden een emotioneel element in hun campagne verwerkt. Met als resultaat: een marktleiderpositie voor tweedehands.be en meer winst voor Bolero. tweedehands.be paste daarvoor de groeistrategie van Byron Sharp (auteur van het boek "How Brands Grow") toe. Het bedrijf ging ervan uit dat het leven nooit stilstaat en dat er elke dag "miljoenen redenen" zijn om tweedehands.be te gebruiken. Bolero koos resoluut voor een strategie met toegevoegde waarde op de beleggingsmarkt. Het concept werd samengevat aan de hand van de slogan "Machtig makkelijk. Voor elke belegger." Wil je weten hoe ze deze dossiers hebben ontwikkeld? Inschrijven voor de Effie Info Class kan via de website van UBA Belgium.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]