#Tweetoguidé naar Griekenland voor vluchtelingencrisis

20 Minutes stuurt zijn twittoguider Hélène Sergent naar Griekenland. Via #twittoguidé kunnen twitteraars haar vertellen waar ze pakweg naartoe moet en wie ze het best kan interviewen. Elke stap van de reportage via Twitter wordt bepaald door de community van twitteraars. Haar interviews, foto's, video's en artikels worden 's anderendaags gepubliceerd in de krant, online en op de sociale netwerken.
20 Minutes is de twee grootste newsbrand van Frankrijk. Het testte het concept achter #twittoguidé voor het eerst uit op het festival Eurosonic in Groningen. Het telt 1,88 miljoen volgers op Twitter.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]