20 Minutes stuurt zijn twittoguider Hélène Sergent naar Griekenland. Via #twittoguidé kunnen twitteraars haar vertellen waar ze pakweg naartoe moet en wie ze het best kan interviewen. Elke stap van de reportage via Twitter wordt bepaald door de community van twitteraars. Haar interviews, foto's, video's en artikels worden 's anderendaags gepubliceerd in de krant, online en op de sociale netwerken.
20 Minutes is de twee grootste newsbrand van Frankrijk. Het testte het concept achter #twittoguidé voor het eerst uit op het festival Eurosonic in Groningen. Het telt 1,88 miljoen volgers op Twitter.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]