#Tweetoguidé naar Griekenland voor vluchtelingencrisis

20 Minutes stuurt zijn twittoguider Hélène Sergent naar Griekenland. Via #twittoguidé kunnen twitteraars haar vertellen waar ze pakweg naartoe moet en wie ze het best kan interviewen. Elke stap van de reportage via Twitter wordt bepaald door de community van twitteraars. Haar interviews, foto's, video's en artikels worden 's anderendaags gepubliceerd in de krant, online en op de sociale netwerken.
20 Minutes is de twee grootste newsbrand van Frankrijk. Het testte het concept achter #twittoguidé voor het eerst uit op het festival Eurosonic in Groningen. Het telt 1,88 miljoen volgers op Twitter.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]