20 Minutes stuurt zijn twittoguider Hélène Sergent naar Griekenland. Via #twittoguidé kunnen twitteraars haar vertellen waar ze pakweg naartoe moet en wie ze het best kan interviewen. Elke stap van de reportage via Twitter wordt bepaald door de community van twitteraars. Haar interviews, foto's, video's en artikels worden 's anderendaags gepubliceerd in de krant, online en op de sociale netwerken.
20 Minutes is de twee grootste newsbrand van Frankrijk. Het testte het concept achter #twittoguidé voor het eerst uit op het festival Eurosonic in Groningen. Het telt 1,88 miljoen volgers op Twitter.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]