Al 20 jaar lang is lesoir.be dé website voor Franstaligen op zoek naar actualiteit, zowel op pc als via mobiele applicaties. Speciaal voor de gelegenheid lanceert Rossel Advertising een campagne om de Belgische lezers warm te maken voor een wel heel bijzondere week. Van maandag 24 tot zondag 30 oktober stelt de redactie van lesoir.be alles in het werk om er een week vol verrassingen van te maken.
Elke dag krijgen de lezers iets nieuws op hun scherm, zoals een homepage die volledig uit videocontent bestaat, een ‘apps special’, een 'back to the future'-website met een mix van verleden en toekomst, een live-uitzending om de webredactie op de voet te volgen en bekende gezichten die het nieuws van lesoir.be brengen.
Ook de regie van Rossel Advertising zal niet stilzitten. Bovenop de vele initiatieven van de redactie zorgt de regie voor een breed en gevarieerd aanbod. In een speciaal verjaardagsformat worden onder meer time targeting, datamining en exclusieve formats in de kijker geplaatst. Het beeldmateriaal voor de campagne – dat te zien zal zijn in e-mails en gedrukte advertenties – werd ontwikkeld door Shake en belicht de pioniersrol van lesoir.be, net als de band met zijn (digitale) lezers die in de voorbije 20 jaar alleen maar sterker is geworden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]