Twintig kaarsjes voor lesoir.be

Crea / Media / News

email-lesoir-hbd-fr-05Al 20 jaar lang is lesoir.be dé website voor Franstaligen op zoek naar actualiteit, zowel op pc als via mobiele applicaties. Speciaal voor de gelegenheid lanceert Rossel Advertising een campagne om de Belgische lezers warm te maken voor een wel heel bijzondere week. Van maandag 24 tot zondag 30 oktober stelt de redactie van lesoir.be alles in het werk om er een week vol verrassingen van te maken.

Le SoirElke dag krijgen de lezers iets nieuws op hun scherm, zoals een homepage die volledig uit videocontent bestaat, een ‘apps special’, een 'back to the future'-website met een mix van verleden en toekomst, een live-uitzending om de webredactie op de voet te volgen en bekende gezichten die het nieuws van lesoir.be brengen.

Le SoirOok de regie van Rossel Advertising zal niet stilzitten. Bovenop de vele initiatieven van de redactie zorgt de regie voor een breed en gevarieerd aanbod. In een speciaal verjaardagsformat worden onder meer time targeting, datamining en exclusieve formats in de kijker geplaatst. Het beeldmateriaal voor de campagne – dat te zien zal zijn in e-mails en gedrukte advertenties – werd ontwikkeld door Shake en belicht de pioniersrol van lesoir.be, net als de band met zijn (digitale) lezers die in de voorbije 20 jaar alleen maar sterker is geworden.

Le Soir