Twitter schakelt autoplay in

Videofragmenten gepubliceerd op Twitter worden voortaan automatisch afgespeeld ('autoplay') via iOS (iPhone en iPad) als u door de actualiteit bladert. Deze nieuwigheid slaat op animated GIF's, video's opgeladen op Vine en video's rechtstreeks opgeladen op het sociale medium. Na een testfase besliste het bedrijf om het systeem te veralgemenen, want statistieken hadden de efficiëntie ervan ruimschoots bewezen. Gebruikers bleken zich meer van de beelden te herinneren (+14%) en het kijkbereik van gesponsorde video's in autoplay lag duidelijk hoger (+7%). Aangezien zichtbaarheid een belangrijke factor is voor de return on investment van een campagne, wordt deze evolutie naar voren geschoven als een win-winsituatie voor merken, Twitter én gebruikers. Die gebruikers kunnen echter te allen tijde de optie deactiveren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]