Videofragmenten gepubliceerd op Twitter worden voortaan automatisch afgespeeld ('autoplay') via iOS (iPhone en iPad) als u door de actualiteit bladert. Deze nieuwigheid slaat op animated GIF's, video's opgeladen op Vine en video's rechtstreeks opgeladen op het sociale medium. Na een testfase besliste het bedrijf om het systeem te veralgemenen, want statistieken hadden de efficiëntie ervan ruimschoots bewezen. Gebruikers bleken zich meer van de beelden te herinneren (+14%) en het kijkbereik van gesponsorde video's in autoplay lag duidelijk hoger (+7%). Aangezien zichtbaarheid een belangrijke factor is voor de return on investment van een campagne, wordt deze evolutie naar voren geschoven als een win-winsituatie voor merken, Twitter én gebruikers. Die gebruikers kunnen echter te allen tijde de optie deactiveren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]