Typografics lanceert Typisch Typografics

Grafisch dienstverlener Typografics lanceert zijn eigen magazine: Typisch Typografics. “Hiermee willen we aan onze huidige en potentiële klanten ons verhaal vertellen, en tonen wat ons onderscheidt van de rest,” legt zaakvoerder Danny Mertens uit.
Typografics is een grafisch bureau uit Hamme dat visuele communicatie maakt voor print en web. Ook magazines maken hoort daarbij. Het team bestaat uit 54 experts, onder wie grafische vormgevers, webdesigners en Adobe Certified instructors. De afgelopen 5 jaar maakten ze samen 11.419 projecten voor hun klanten: designopdrachten in de eigen studio, maar bedrijven kunnen de designers ook ter plaatse inhuren. Er zijn ook opleidingen in de Talent Academy of in het Letterkabinet.
Het magazine is een menselijk en persoonlijk verhaal van 52 pagina’s over Typografics, visuele communicatie en het team van Typografics.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]