UBA en acc houden Client Brief Seminar

Een efficiënte creatie en campagne begint bij een aangepaste, precieze en motiverende briefing voor het bureau. Hoewel die de opgave heeft om met een ‘grandioos idee’ op de proppen te komen, is ook de taak van de adverteerders niet eenvoudig: zij moeten in een samenvattend document de doelstellingen, maar ook de context en verplichtingen van de campagne op papier zetten. In een Master Class gaan UBA en ACC, aan de hand van talrijke voorbeelden, dieper in op de 10 stappen die tot een goede briefing leiden.
De opleiding wordt gegeven door Alex Thoré (Nederlands) en Stéphane Buisseret (Frans), professionals die actief zijn in de wereld van de agentschappen en adverteerders. Tijdens een korte interactieve sessie van een halve dag krijgt u gouden tips en regels die aan de hand van een relevante en actuele case geïllustreerd worden.
Praktisch?
WHERE: UBA, Esplanade 1, 1020 Brussel
PRICE: This event is a members only event and is free of charge.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


