UBA en acc houden Client Brief Seminar
Een efficiënte creatie en campagne begint bij een aangepaste, precieze en motiverende briefing voor het bureau. Hoewel die de opgave heeft om met een ‘grandioos idee’ op de proppen te komen, is ook de taak van de adverteerders niet eenvoudig: zij moeten in een samenvattend document de doelstellingen, maar ook de context en verplichtingen van de campagne op papier zetten. In een Master Class gaan UBA en ACC, aan de hand van talrijke voorbeelden, dieper in op de 10 stappen die tot een goede briefing leiden.
De opleiding wordt gegeven door Alex Thoré (Nederlands) en Stéphane Buisseret (Frans), professionals die actief zijn in de wereld van de agentschappen en adverteerders. Tijdens een korte interactieve sessie van een halve dag krijgt u gouden tips en regels die aan de hand van een relevante en actuele case geïllustreerd worden.
Praktisch?
WHERE: UBA, Esplanade 1, 1020 Brussel
PRICE: This event is a members only event and is free of charge.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]