UBA en ACC Belgium stellen zich beiden tot doel om de samenwerking tussen opdrachtgevers en creatieve bureaus zo optimaal mogelijk te laten verlopen. En die samenwerking begint bij het maken van goede afspraken, samengebracht in een helder en moduleerbaar contract, afgestemd op de noden van beide partijen. Het vorige UBA/ACC-contract dateert van 2012 en was hoofdzakelijk gericht op lange termijn relaties tussen adverteerders en reclamebureaus. Het nieuwe contract is bruikbaar voor alle disciplines van de communicatie-mix in overeenstemming met de uitbreiding van de ACC naar content-, digital-, influential- en eventmarketingbureaus.
Bovendien bevat het nieuwe contract een uitgebreide passage over de transfer van persoonsgegevens in lijn met de privacy-verordening die in mei 2018 van kracht gaat en waarvoor alle partijen zich moeten voorbereiden (ook gekend als GDPR: General Data Protection Regulation).
Het moduleerbare contract werd opgesteld door de werkgroep van UBA-ACC in samenwerking met het advocatenkantoor Koan en is beschikbaar voor alle leden van UBA en ACC Belgium op hun respectievelijke sites.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]