UBA en ACC lanceren futureproof contract

UBA en ACC Belgium stellen zich beiden tot doel om de samenwerking tussen opdrachtgevers en creatieve bureaus zo optimaal mogelijk te laten verlopen. En die samenwerking begint bij het maken van goede afspraken, samengebracht in een helder en moduleerbaar contract, afgestemd op de noden van beide partijen. Het vorige UBA/ACC-contract dateert van 2012 en was hoofdzakelijk gericht op lange termijn relaties tussen adverteerders en reclamebureaus. Het nieuwe contract is bruikbaar voor alle disciplines van de communicatie-mix in overeenstemming met de uitbreiding van de ACC naar content-, digital-, influential- en eventmarketingbureaus.
Bovendien bevat het nieuwe contract een uitgebreide passage over de transfer van persoonsgegevens in lijn met de privacy-verordening die in mei 2018 van kracht gaat en waarvoor alle partijen zich moeten voorbereiden (ook gekend als GDPR: General Data Protection Regulation).
Het moduleerbare contract werd opgesteld door de werkgroep van UBA-ACC in samenwerking met het advocatenkantoor Koan en is beschikbaar voor alle leden van UBA en ACC Belgium op hun respectievelijke sites.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]