- 25/08/2022 15:15
- Dolce La Hulpe
De UBA Media Date brengt dit jaar een programma dat speciaal is toegespitst op de noden van leden-adverteerders, met inzichten van buitenlandse topsprekers met een uitgesproken visie op media, communicatie en succesvolle merken. Wiemer Snijders bijt de spits af en deelt zijn inzichten rond het bouwen van sterke merken. Karen Nelson-Field, een wereldautoriteit op vlak van attentie in media, vertelt u hoe u de nieuwe aandacht metrics kan inzetten om met uw merk relevant te blijven. Daarnaast pleit Mark Ritson aan de hand van boeiende tips voor het geven van een goede briefing. Tom Denford zal het ten slotte hebben over de skills die marketeers moeten beheersen om future-proof te zijn.
Alle presentaties worden in het Engels gegeven.
Waar en wanneer ?
In Dolce La Hulpe, in het hart van het Zoniënwoud, op donderdag 25 augustus om 15.15 uur. Er wordt afgeslopen met een zomerfeest waarbij u kan genieten van een Italiaans buffet. Tussendoor kunt u netwerken met collega’s uit de adverteerderswereld en met de top van de mediaregies en de mediabureaus.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]