- 25/08/2022 15:15
- Dolce La Hulpe
De UBA Media Date brengt dit jaar een programma dat speciaal is toegespitst op de noden van leden-adverteerders, met inzichten van buitenlandse topsprekers met een uitgesproken visie op media, communicatie en succesvolle merken. Wiemer Snijders bijt de spits af en deelt zijn inzichten rond het bouwen van sterke merken. Karen Nelson-Field, een wereldautoriteit op vlak van attentie in media, vertelt u hoe u de nieuwe aandacht metrics kan inzetten om met uw merk relevant te blijven. Daarnaast pleit Mark Ritson aan de hand van boeiende tips voor het geven van een goede briefing. Tom Denford zal het ten slotte hebben over de skills die marketeers moeten beheersen om future-proof te zijn.
Alle presentaties worden in het Engels gegeven.
Waar en wanneer ?
In Dolce La Hulpe, in het hart van het Zoniënwoud, op donderdag 25 augustus om 15.15 uur. Er wordt afgeslopen met een zomerfeest waarbij u kan genieten van een Italiaans buffet. Tussendoor kunt u netwerken met collega’s uit de adverteerderswereld en met de top van de mediaregies en de mediabureaus.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]