De marketing- en communicatiesector staat voor grote uitdagingen: een steeds meer gereguleerde omgeving op vlak van privacy door de overheid en consumenten die steeds veeleisender worden over het gebruik van hun gegevens. Daarom lanceert UBA het initiatief ‘Privacy to build trust in your brand’. UBA wil hiermee het adverteerder-media ecosysteem helpen om privacy te omarmen. Dit kan door op zoek te gaan naar nieuwe mogelijkheden om op een betrouwbare, doeltreffende en relevante manier te blijven communiceren en te bouwen aan merkvertrouwen. Met dit initiatief willen we informeren over de laatste ontwikkelingen op vlak van privacy- en dataregelgeving op lokaal en wereldwijd niveau. UBA zal dit doen via relevante artikels, Master Classes en Expert Community sessies en later dit jaar publiceren ze een guideline over databescherming. "Wij erkennen het belang van privacy voor elkeen in de marketing- en communicatiesector. Ons initiatief, 'Privacy to build trust in your brand', zal de sector de nodige instrumenten en middelen aanbieden om de privacy van gegevens effectief te beheren en sterke, betrouwbare relaties met consumenten op te bouwen”, aldus Mira De Maeyer, voorzitter UBA.
Benieuwd naar wat ‘Privacy to build trust in your brand’ voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan snel een kijkje op de website: https://www.ubabelgium.be/nl/dossier-privacy
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]