UBA lanceert ‘Privacy to build trust in your brand’
De marketing- en communicatiesector staat voor grote uitdagingen: een steeds meer gereguleerde omgeving op vlak van privacy door de overheid en consumenten die steeds veeleisender worden over het gebruik van hun gegevens. Daarom lanceert UBA het initiatief ‘Privacy to build trust in your brand’. UBA wil hiermee het adverteerder-media ecosysteem helpen om privacy te omarmen. Dit kan door op zoek te gaan naar nieuwe mogelijkheden om op een betrouwbare, doeltreffende en relevante manier te blijven communiceren en te bouwen aan merkvertrouwen. Met dit initiatief willen we informeren over de laatste ontwikkelingen op vlak van privacy- en dataregelgeving op lokaal en wereldwijd niveau. UBA zal dit doen via relevante artikels, Master Classes en Expert Community sessies en later dit jaar publiceren ze een guideline over databescherming. "Wij erkennen het belang van privacy voor elkeen in de marketing- en communicatiesector. Ons initiatief, 'Privacy to build trust in your brand', zal de sector de nodige instrumenten en middelen aanbieden om de privacy van gegevens effectief te beheren en sterke, betrouwbare relaties met consumenten op te bouwen”, aldus Mira De Maeyer, voorzitter UBA.
Benieuwd naar wat ‘Privacy to build trust in your brand’ voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan snel een kijkje op de website: https://www.ubabelgium.be/nl/dossier-privacy
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]