UBA rondt programma UBA Trends Day 2019 af

Marketing / News

conference edwin-andrade-153753-unsplashDe volgende editie van de UBA Trends Day vindt plaats op 21 maart 2019 in Brussels Expo. Tien sprekers zullen op 21 maart de trends in marketing & communicatie delen met het publiek en hun visie geven op hoe de toekomst er binnen het vakgebied van marketing & communicatie zal uitzien. Ontdek het volledige programma hieronder en op www.ubabelgium.be/trendsday, waar u meer informatie over de sprekers vindt. En uiteraard informatie over early bird-tickets.
• Martin Lindstrom: Trends in Strategy & Branding. Why Brands are Dying and What’s Next....?
• Meabh Quoirin: Consumer Trends: The Hottest Trends for 2019
• Jenni Romaniuk: Trends in Brand Building. Branding in the Era of Fragmentation:
How to Bend without Breaking
• Tom Fishburne: Trends in Innovation. Always in Beta: Building a Marketing Culture of Innovation
• Nils Müller: Trends in Technology. The Trend Challenge. The World in 2029
• Peter Hinssen: Trends in Society. Societal Impact of Technology
en zeker ook 'Four Strong Women about Inclusion-Diversity & Unstereotype Advertising':
• Jitske Kramer: Trends in Diversity & Inclusion. How to Engage your Organization
• Dalilla Hermans, Soe Nzuki en Jozefien Daelemans - Trends in Advertising. How to Unstereotype Advertising