UBA rondt programma UBA Trends Day 2019 af
De volgende editie van de UBA Trends Day vindt plaats op 21 maart 2019 in Brussels Expo. Tien sprekers zullen op 21 maart de trends in marketing & communicatie delen met het publiek en hun visie geven op hoe de toekomst er binnen het vakgebied van marketing & communicatie zal uitzien. Ontdek het volledige programma hieronder en op www.ubabelgium.be/trendsday, waar u meer informatie over de sprekers vindt. En uiteraard informatie over early bird-tickets.
• Martin Lindstrom: Trends in Strategy & Branding. Why Brands are Dying and What’s Next....?
• Meabh Quoirin: Consumer Trends: The Hottest Trends for 2019
• Jenni Romaniuk: Trends in Brand Building. Branding in the Era of Fragmentation:
How to Bend without Breaking
• Tom Fishburne: Trends in Innovation. Always in Beta: Building a Marketing Culture of Innovation
• Nils Müller: Trends in Technology. The Trend Challenge. The World in 2029
• Peter Hinssen: Trends in Society. Societal Impact of Technology
en zeker ook 'Four Strong Women about Inclusion-Diversity & Unstereotype Advertising':
• Jitske Kramer: Trends in Diversity & Inclusion. How to Engage your Organization
• Dalilla Hermans, Soe Nzuki en Jozefien Daelemans - Trends in Advertising. How to Unstereotype Advertising