De nieuwste trends in communicatie, consumer insights en media, u ontdekt ze allemaal op de UBA Trends Day. Het congres trekt jaarlijks zo’n 1.200 aanwezigen uit de communicatie- en mediawereld en wordt intussen beschouwd als een must voor elke communicatie- professional die up-to-date wil zijn en graag geïnspireerd wordt. Wij nemen aan dat u zich meteen aangesproken voelt. "Internationale sprekers staan garant voor een dag vol inspiratie en nieuwe inzichten," zo maakt UBA zich sterk.
Wat staat er op het programma? De Amerikaan Andrew Davis (Monumental Shift) brengt u de trends in contentmarketing. Manu Beers en Michael Dujardin van Tomorrowland vertellen over de trends in eperiencemarketin. En voorts krijgt u nog zeven andere gerenomeerde sprekers te horen over global trends, trends in organization, video, big data, generation marketing, technology en digital.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]